Efter resan

Etter reisen

Vi vil gjerne høre om opplevelsene du har hatt på Island, og hvordan du har oppfattet oss og tjenestene våre. Din tilbakemelding er viktig for oss. Den vil hjelpe oss å bli bedre, og fremtidige reisende får vite hva de kan forvente seg hvis de bestiller en reise med oss. Etter hjemkomsten får du en e-post med en link til et skjema med noen korte spørsmål om reisen din. Det tar 2–3 minutter å besvare spørsmålene. 

På forhånd tusen takk!

Ved forsinket bagasje må du melde fra om det til flyselskapets representanter på flyplassen. Hvis bagasjen er borte, må du fylle ut en Property Irregularity Report (PIR-rapport) for å etterlyse bagasjen din. Flyselskapet kontakter deg når bagasjen er funnet. Hvis du ikke leverte en PIR-rapport på flyplassen, må du ta kontakt med flyselskapet så snart som mulig.

Hvis bagasjen er skadet i forbindelse med flyreisen, må du fylle ut en skademelding på flyplassen. Hvis skaden ikke oppdages på flyplassen, kan du rapportere den opptil syv dager etter at den oppstod.

Det er viktig at du beholder ombordstigningskortet samt reisedokumentene til bagasjen er gjenfunnet eller erstatning utbetalt.

 

Naturligvis forventer vi at du blir fornøyd med din reise. Skulle det likevel oppstå tvist, skal alle reklamasjoner umiddelbart rettes til tjenesteleverandør, reiseleder eller Vulkanreiser. Dette er nødvendig for raskt å kunne forsøke å løse problemet. Krav om prisavslag eller erstatning skal legges fram til Vulkanreiser snarest mulig.

Finner du ikke svaret på spørsmålene dine?

Kontakt oss ved å fylle ut kontaktskjemaet nedenfor, eller ta kontakt med vår kunnskapsrike selger direkte på telefon.