Efter resan

Etter reisen

Naturligvis forventer vi at du blir fornøyd med din reise. Skulle likevel en tvist oppstå, skal alle reklamasjoner gjøres umiddelbart til reiseleder. Dette er nødvendig for raskt å kunne forsøke å løse problemet. Reklamasjoner som ikke er gjort skriftlig på stedet, tas ikke i betraktning. Krav om prisavslag eller erstatning skal legges fram til Vulkanreiser snarest mulig, og senest 30 dager etter hjemkomst.

Ved forsinket bagasje må du melde fra om det til flyselskapets representanter på flyplassen. Hvis bagasjen er borte, må du fylle ut en Property Irregularity Report (PIR-rapport) for å etterlyse bagasjen din. Flyselskapet kontakter deg når bagasjen er funnet.

Hvis bagasjen er skadet i forbindelse med flyreisen, må du fylle ut en skademelding på flyplassen. Hvis skaden ikke oppdages på flyplassen, kan du rapportere den opptil syv dager etter at den oppstod.

Hvis du ikke leverte en PIR-rapport på flyplassen, må du ta kontakt med flyselskapet så snart som mulig.

Det er viktig at du beholder ombordstigningskortet samt reisedokumentene til bagasjen er gjenfunnet eller erstatning utbetalt.

Mer informasjon om forsinket bagasje.

Hvis du vil si noe om turen, må du gjerne skrive en omtale for å fortelle oss og andre reisende hva du syntes om reisen.

Når du har kommet hjem fra reisen, får du en e-post med en lenke der du kan skrive om reisen til Island.

Finner du ikke svaret på spørsmålene dine?

Kontakt oss ved å fylle ut kontaktskjemaet nedenfor, eller ta kontakt med vår kunnskapsrike selger direkte på telefon.